Min underbara helg

Godkväll kära vänner, tänkte köra en helgs resume sådär lite snyggt.
 
Började med att jag i fredags hade träning med småtjejerna, det var en riktigt bra träning och jag var på kungligt humör så det var super skönt! Sen åkte jag hem till mamma och vi tog det bara lugnt innan det var dags att sova.
 
På lördagen var det klockan som fick väcka mig och aa allt det här har jag redan skrivit. Att jag och ebba var på hockeymatch i solna osv. Sen bar det av mot vallentuna för att träffa bebisen min. Vi tog det lugnt och bara jiddra lite med varandra sen var det dags för honom att sova, upp med tuppen dagen efter..
 
Sedan blev det söndag och jag åkte 2 timmar hemåt och somnade när jag kom hem. Fick sova i ca 1 timme innan det var dags för träning. Gick super den också, mina brudar är såå duttiga!! 
 
Idag är det måndag och allt sånt där, egentligen inget speciellt faktiskt. Har gått i skolan som vanligt, tränat mina småtjejer som vanligt. Sedan åkte jag till farmor och träffade kusinen min, o jäääävlar vad vi har ätit godis!! Gått upp minst 5 kg jag loovar! 
Nu ligger vi i våra sängar och kollar på en sjukt gammal film, fucking åmål. Hahah såå sjukt skön!! Blir väl dags att sova snart, imorgon är det en ny dag. Puss mina fina ❤️
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback