Mina fina vänner

Ikväll blev det lite ändrade planer. Självklart pluggade jag och lämnade in min naturuppgift (stolt) så den behöver jag inte tänka på, imorgon ska jag bara göra historian, om jag förstår den dvs. Men ja, jag sa ju att jag kanske skulle ringa till Ebba, det roliga var att hon själv hörde av sig innan jag hann trycka på skicka så vi åkte och simmade haha. Det är ett stort YESYES för min rygg. Det var riktigt skönt att röra på sig igen efter en sån lång tid. Nu har jag lovat mig själv att simma med Ebba minst en gång i veckan, det är verkligen ingenting jag egentligen vill men min läkare i stort sätt tvingade mig. Så jag får väl köra på det ett tag nu framöver. 
Ikväll har jag även hunnit träffa Andreas lite, vi har väl typ bara snackat lite, käkat och bara tagit det lugnt haha åkt bil också.. standard. Nu blir det iallafall dags för mig att kolla på någon film innan jag ska sova, känner mig riktigt hängig och sliten idag igen.. Ska jag bli sjuk igen eller vad är det frågan om? :(
 
Mitt hjärta det ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback