Nu är min bebis häääär

Nu har äntligen min nya Iphone kommit haha lurades lite i rubriken kanske. Men aa nu är jag nöjd iallafall och väääldigt rädd för att den ska ramla i golvet eller nåt, har inget skal än ska skaffa den när Alex fårr sin nya också. Nu väntar jag bara på att det ska bli sent så att jag kan lägga ifrån mig allt plugg och kolla på någon bra film eller nåt liknande.
 
Jo ja idag var jag såklart i skolan, som alla andra måndagar. Det gick bra haha, vi slapp våran engelska läxa haha SKÖÖNT! Kunde den ändå inte haha men aa har fotoläxa till imorgon och vet inte ens om jag är klar... Haha men ja det återstår att se om den bilden jag har kanske funkar ändå. Får fixa det där haha. Hur skulle ni tolka "en sekund" inom fotografi dvs? Jag tyckte att det var en super bra fråga haha för jag visste verkligen inte vad jag skulle fota förrän jag valde att fota insane på grönan, ni vet när dom åker över vattnet där uppe. Då ser man hur alla miner förändras och alla ser skit skraja ut haha tror det kan vara en bra bildtolkning av en sekund. Att man kan gå från så glad och förväntansfull till så rädd och förvånad på en sekund. Bra nog? Det får duga haha!
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback