Tog mig från botten till toppen

Nu är jag officiellt utskriven från Karolinska sjukhuset och behöver aldrig mer komma tillbaka. För de som inte vet så föddes jag med en kronisk sjukdom i ryggen. Under år 2006-2008 gick allt bara utför och jag blev bara sämre och sämre, min rygg blev riktigt dåligt. Många säger att de har ryggproblem hit och dit men mitt var riktigt allvarligt så att jag själv, en 12åring fick välja mellan operation eller om jag ville börja med en enklare variant som kanske kunde hjälpa. Jag tog då den enkla varianten för att se om det funkade. 3 år senare såg min rygg groteskt mycket bättre ut och idag är jag friskare än någonsin! Lever livet som vilken 17åring som helst.. Tackar mig själv idag att jag stod ut med smärta och skam, för idag mår jag bra.
 
 
Bilden till vänster visar hur min rygg såg ut år 2008 och bilden till höger är från februari i år. Det har alltså gått hur bra som helst. Tackar min familj och vänner för allt stöd, utan er hade jag aldrig lyckats!!



Emelie

Du är grym Julia! <3

Svar: Åååh tack fina <3
Julia Palasciano

2013-09-11 / 09:39:27
BLOGG: http://emeliejuliusson.blogg.se
Ebba

Världens finaste! Gud va skönt att du äntligen är bra i ryggen! Kommen ihåg hur du kämpade med din korsett och hur mycket du hatade den. Är otroligt stolt över dig för att du kämpade vidare! <3

Svar: Löööv you!! <3
Julia Palasciano

2013-09-11 / 10:42:04
BLOGG: http://garpedal.blogg.se
Picco

Riktigt coolt! Att den blivit så rak

Svar: Hihi ja! Känns riktigt bra :D
Julia Palasciano

2013-09-18 / 19:14:15
BLOGG: http://itsabomb.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback