Uppe verkligen på riktigt med tuppen

Klockan ringde 05:30 i morse, inte coolt! Somnade klockan 2 satt det vart inte mycket sömn. Åkte hem till Ebba runt 10/ halv 11 då hon smsade mig runt 9 och bad mig komma till henne. Ja såklart ställer man upp oavsett om det var sista dagen för min storebror i Sverige, nu är han på väg till USA. Sköntskönt! 
Tidigt gick jag upp för att vi KANSKE kommer att börja 8, men bara kanske. Ingen som riktigt vet så vi får åka till skolan till 8 och se om vi har historia, om inte nej då jävlar blir jag arg. Riktigt arg. 
Dags för lite fixning osv så att jag inte fortsätter att se ut som detta spöke jag liknar nu, ååh trött! HÄJDÅ
 
Jo men jag är väl något liknande denna lilla varelse just nu.......



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback