Veckoslut, döda mig

Jodå lite söndagsångest har man väl. Känner inte alls för att somna och vakna upp och veta att det redan är måndag igen. Men det är något jag bara behöver jag i ett och ett halvt år till sedan ska jag veerkligen ta det lugnt. Haha jaja nog om sånt emotjafs. Vaknade lite innan 10 i morse, klockan var ställd på 10 då jag skulle åka ifrån Vallentuna redan vid 11. Ushush det var en riktig plåga att slita mig ifrån en varm säng en dag som denna, hade verkligen velat ligga kvar där bredvid en sovandes David. Men som sagt, åkte runt 11 och skulle vara hemma ca 1 men valde att hoppa av några stationer innan och lunchade lite med Ebbis innan hon skulle åka till Västerås och träffa sin loverboy. Om du läser detta Ebba, jag önskar er all lycka :*
 
Sen har jag varit i gymnastikhallen från 15-17 ungefär och körde ett riktigt hårt pass med mina småbrudar, de var riktigt duktiga även om de var en riktig pain in the ass idag.. Ibland tycker man faktiskt inte om sina småtjejer, speciellt inte när de beter sig som 2 åringar.. Och jag kan säga att dom inte är 2 år haha dom är faktiskt runt 9-10 år. Nog om det. Imorgon är det måndag och jag har väl inget planerat förutom mini1 träning vid 5, annars får det faktiskt bli en massa chill. 
 
Har lite ångest för jag vet verkligen inte vad jag ska ha på mig imorgon HAHA ush vad divig jag låter och grymt tjejig men seriöst jag har verkligen INGEN aning om vad jag ska dra på mig!? Gah vill inte stå där imorgon i panik när jag har två minuter på mig..... 
 
Saknar sommaren väldigt mycket nu...



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback