Vinterkyla osv..

Hej bloggisen

Vi kör på en sån där riktigt tråkig torsdag, igen. Känner inte riktigt att jag kan koncentrera mig så bra just nu, sitter och är hungrig och är super trött. För någon vecka sen när jag var uppe riktigt länge på nätterna och skulle upp riktigt tidigt så var jag piggare än vad jag är nu när jag somnar senast 12 och går upp mycket senare. Det suger! Vet inte riktigt vad jag ska göra? Ska jag sova riktigt lite eller ska jag sova mycket? Det där går liksom inte ihop..
 
Nu snart har vi våran sista lektion och sedan åker jag hem och dör. Är sjukt trött och även riktigt kall efter att vi varit ute nu ett tag på naturlektionen, inte coolt någonstans.... Kallt som satan iallafall! Plus att vi ska ha idrott utomhus, jippi. Hatar det här!!
 
Skriver lite senare mina kära. Puss



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback