Visst gillar vi onsdagar, inte idag

Åh känner inte alls att det här var en bra dag. Började med att jag var sjukt trött, hade ändå sovit ganska mycket i natt. Sen har det varit allmänt segt och tråkigt. Skrattat har jag såklart gjort men ja det blev allt tråkigare ju längre in på dagen vi kom.. Menmen nu är jag iallafall hemma. Ska sätta mig i lugn och ro och plugga lite natur och historia så slipper jag göra det imorgon. Är nämligen ledig, då de tog bort vårs lektioner så vi kan jobba hemma, känns skönt det iallafall. Annars händer det inte så mycket idag, får se om jag kanske går ut på en PW eller kanske ska jag ringa till Ebbis, det återstår att se. Nu måste jag ta tag i studierna hihi
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback