Yes please

Tja alla barn & vuxna!
Idag är det måndag igen, trött som fan. Verkligen ingen skön dag. Började med att jag försov mig, pajasjulia i know. Sedan när jag stressat till bussen och äntligen kan andas ut för att jag vet att jag kommer hinna i tid så skriver min lärare att vi börjar senare. Jävla skit, då kokade det rätt mycket inom mig haha. Aja kom iallafall till skolan typ 45 minuter innan vi började men det löste sig haha allt blev bra till slut. Nu är jag iallafall hemma och mamma skrev nyss att hon ska köpa en ny mobil till mig, tack antar jag? Inte för att jag vill ha en ny men okej det skadar väl inte. Ikväll beställs då en vit iphone5, ville egentligen vänta på den nya iphonen som kommer släppas snart, men aa tänk om den är värdelös.. Då kan jag lika gärna köra på 5an nu ett tag. Tilda Svedberg, om du läser detta VILL DU HA MIN IPHONE 4?? Du kan få den! 
 
Varken hösten eller vintern har kommit men jag vill verkligen bort härifrån, finns ingenting jag vill stanna kvar här för, absolut ingenting.. Snälla överraska mig världen!!!!
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback