It's time for the last

Tänkte hoppa påt igen för nu börjar jag komma igång med mina vardagliga rutiner med skola, träning osv så det hade ju varit kul att kunna skriva av mig lite här och jag hoppas att några trogna läsare fortfarande hänger kvar.
 
Nu har mitt absolut sista sommarlov tagit slut och jag har nu påbörjat mitt sista år på gymnasiet. En liten överraskning väntade i skolan i morse när vi alla klev in. Min gamla kära klass har nu delas upp på två och paralelle klassen lite så, så nu är vi blandade med lite nytt folk. Känns både positivt och negativt såklart men det ska nog bli bra då vi kommer ha alla tillställningar som har med studenten och göra tillsammans. 
 
Denna vecka lyckades inte vårt schema bli klart så vi får gå två dagar nu och vänta på att riktiga lektioner ska sparkas igång, så vi får se sedan mer om hur allt kommer ligga till med tider och sådant (vilket brukar vara det mest intressanta haha) Men det här ska bli ett underbart sista år för oss och det kommer det absolut att bli! 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback