"fruktdieten"

Såg på tv igår en man som endast ätit frukt i en oändlighet och mådde hur bra som helst. Jag och pappa vart så inne i det programmet så han fick för sig att jag aldrig skulle klara mig en vecka med att endast äta frukt och grönsaker. Så dum som jag är så utmanar jag min pappa i detta, även mig själv. En hel vecka utan kött, fisk, kyckling, pasta, ris aa you name it. Det enda jag får stoppa i mig är frukt och grönsaker. Får se i slutet av veckan hur min kropp mår och hur mycket energi jag har kvar, svårt att säga nu men jag tror att jag kommer vara super trött och seg de närmaste dagrna. Vi får se hur länge jag klarar det, lär ju knappt bli en dag. Vad har jag gett mig in på? 


Ebba

Hahahahaha familjen Palasciano är igång igen! Orkar inte med er, ni är föööör underhållande! Detta ska bli spännande, ska fan äta chips och oxfilé på torsdag! Vill du ha? ;)

2014-01-21 / 18:57:10
BLOGG: http://garpedal.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback