Nu kör vi på riktigt!

Nu har det blivit ett nytt år och jag har därmed bestämt mig för att ta allting lite mer seriöst. Har valt att inte ha något nyårslöfte då det alltid bryts, men nu kör vi på riktigt. Träningen ska gå såå bra nu har jag bestämt.. 
Lovet mitt har varit väldigt upp och ner. Det har varit dagar som varit sämst och dagar som varit de bästa. Senaste helgen har ägt sönder, har umgåtts med så mycket roliga vänner så det inte är sant. Helt klart bästa avslutet på lovet. Imorgon börjar skolan igen och då blir allting som vanligt, fast lite mer seriöst från mitt håll. Nu ska det här bli bra!
Om bara 45 dagar åker vi till Thailand så jag får lite semester där mitt i allt, känns grymt det. 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback