Home sweet Sweden

Sådär ja. Nu har vi tagit oss hem från denna tre veckors långa resa i USA, vilket förövrigt var riktigt underbar. Vi har haft det hur bra som helst och har haft saker att göra hela tiden. Jetlaggen sitter fortfarande kvar även fast vi sovit hemma tre nätter redan, får väl hoppas på en förändring strax. 

Idag vaknade jag väldigt tidigt av solen och fick invänta tiden innan det var dags att gå upp. Jag och stephie åt lite frukost sedan begav vi oss till stan där jag behövde köpa ett par jeans i första hand. Slutade såklart med att jag även köpte ett nytt linne och ett par solglasögon, men det är jag väl värd? Jodå. 

Nu väntar sängen, funderar på en promenix imorgon bitti när jag vaknar. Kram på er






Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback