Hej igen

Nu var det ett tag sen sist. Mycket har hänt den senaste veckan, mycket träningar för småtjejerna och sedan en tävlingshelg på det i Halmstad. De kammade hem en 8e plats i kvalet och lyckades sedan klättra upp på en 5e plats i finalen. Om jag är stolt? OHJAA! Världens bästa tjejer!
 
Sedan har mina dagar bara bestått av skola och plugga och sova, haha inget märkvärdigt. Idag var det nationella prov i Engelska, writing, och det gick väl. Inte F tror jag men inte A heller skulle jag tro. Det tog inte lång tid alls att skriva en uppsats om 24/7 society så de som blev klara snabbt tog initiativ att leka lite med studion. För er som inte vet än, jag går fotolinjen så vi fotar väl ibland när vi inte har så mycket annat att göra. Så det var lite det denna dag bestod av. Två bilder på fina Michaela med normal ljussättning ↓
 
 


Anonym

Hej,

Jag ska ha Nationella prov nästa vecka i Engelska 6, med tema 24/7 Society precis som du hade.

Undrar om du vill vara snäll och berätta vad man kunde skriva om? så jag kan förbereda mig.
Jag menar vilka ämnen man kunde skriva om?

2014-06-01 / 12:45:44

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback