Efterlängtat

Att vakna upp till detta bredvid min underbara vän var mer än efterlängtat.

Igår tog jag mitt pick och pack efter skolan och åkte in mot stan och Stephanies nya lägenhet. Om jag är förälskad i den? Ehm ja, flyttar direkt.
Efter någon timmes inspektion åkte vi mot heron för att äta lite middag och sedan blev det bio. Vi såg den nya thrillern Gone girl och den var faktiskt riktigt bra. Man fick tänka mycket genom filmen och lista ut det mesta som skedde, vilket var väldigt spännande. Efter bion var klockan ungefär halv 11 och vi somnade mer eller mindre direkt när vi kom hem igen.
Imorse ringde klockan vid 9 men vi låg och drog oss ett tag innan städerskan skulle komma och vi skulle åka vidare. 

Idag får jag se vad som händer. Tror det blir en träff med Angelina lite senare ikväll. Ni får alla ha toppen dag!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback