Idag är det bara din dag

Hej bloggis! Idag smög en fin söndagsångest in lite vackert när jag öppnade ögonen i morse. Gjorde mig iallafall i ordning för ett yogapass på gymmet, mamma tvingade med mig, men det var en riktigt skön start på denna tröttsamma dag. Efter det var det lunchdags och vi handlade hem lite asiatiskt och mumsade i oss det på några få minuter. Sedan blev det dag för träning. Gick förbi Stephanie som fyller år också och gav henne lite presenter innan vi åkte vidare till hallen för tävlingsträning. Nu är det bara två träningar kvar innan vi åker mot Visby och terminens första tävling!
 
Idag är det ju som sagt ingen mindre än min bästa väns födelsedag! Det firades med middag på Riche med hela familjen Persson. Jag har världens bästa extrafamilj. 
 
 Jag älskar dig så mycket, finner inga ord.
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback