Long time no see..

Eller vad säger ni. Tänkte iallafall att det skulle vara kul att köra påt igen, även fast jag inte håller det så länge men ska försöka iallafall och ni får hjälpa mig nu genom detta ;) 
 
Idag är det FREDAG och det känns ju helt underbart att få starta dagen med lite sovmorgon och hinna med både det ena och det andra denna morgon. Gick iallafall upp ungefär vid kvart i 8 för att göra lite körkortsprov, nu när det börjar bli dags för att bli vuxen. Nu blev jag iallafall precis klar med det och ska börja göra mig i ordning för skola. Går inte alls speciellt länge idag, men tillräckligt ändå antar jag hihi. 
Efter skolan blir det att träffa en vän, vi har inget riktigt planerat men det återstår att se senare. 
 
Juste för er som inte vet men nu har iallafall jag och Ebbisen bokat en härlig vecka till New York som ska äga rum i februari nästa år. Gissa om jag är exalterad?? Ska bli så underbart att få åka till den staden jag alltid drömt om! 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback